0

Retourneren

Retourrecht refurbished apparaten

Bij Jouw StudieLaptop heb je een afkoelingsperiode van 15 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Je hebt vanaf het moment van de retourmelding nog 15 dagen de tijd om het product terug te zenden. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.

Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren. Na ontvangst en goedkeuring van de goederen.

30 dagen niet goed geld terug garantie

Bij Jouw StudieLaptop bieden wij consumenten en bedrijven 30 dagen niet goed geld terug garantie. Dit houdt in dat je na ontvangst van je bestelling binnen 15 dagen je retour gemeld moet hebben bij de klantenservice van Jouw StudieLaptop. Je hebt vanaf dat moment nog 15 dagen de tijd om je bestelling terug te sturen. Hierdoor heb je een retour recht van in totaal 30 dagen. 

Hoe gaat retouren in zijn werk

1. Meld binnen 15 dagen na ontvangst van je bestelling je retour aan bij de klantenservice van Jouw StudieLaptop:

Telefoon: +31 (0)58-7855398
Mail: [email protected]

2. Vul het retourformulier in die je van de klantenservice krijgt en doe deze bij de bestelling. (Na contact met de klantenservice heb je nog 15 dagen om de bestelling terug te sturen).

3. Pak de bestelling goed in. Je bent zelf verantwoordelijk dat de bestelling zonder beschadigingen terug komt bij ons.

4. Plak het retourlabel op het pakket (deze krijg je van de klantenservice toegestuurd).

5. Breng het pakket naar de post.

6. Na ontvangst van je retourzending crediteren wij zo spoedig mogelijk het aankoopbedrag.

Voorwaarden

  • Je meldt de retouraanvraag binnen 15 kalenderdagen na ontvangst van het product bij onze klantenservice.
  • Binnen 15 dagen na deze retouraanvraag verstuur je het product naar onze retourafdeling.
  • Het product dient in dezelfde staat door ons te worden ontvangen als dat het aan jou geleverd was. Je mag het product uitpakken en bekijken, maar niet vol in gebruik hebben genomen.
  • Mocht het product in de tussentijd beschadigd zijn geraakt, je de accessoires hebben weggegooid of zijn verloren, of op andere wijze het product onbruikbaar hebben gemaakt, dan geldt het volgende: je mag het product wel retourneren, maar je hebt geen recht meer op de totale aanschafwaarde. Aangezien het product dan niet meer te verkopen is zoals je het zelf aankocht, ben je verplicht de waardevermindering te compenseren.

Klachtprocedure

Heb je een klacht over onze producten of service, dan kun je een e-mail sturen naar [email protected] Vermeld daarin je persoonsgegevens, datum bestelling, bestelnummer en de aard van je klacht. Je kunt binnen 5 werkdagen een reactie van ons verwachten. Uiteraard zullen wij ons best doen om je klacht naar ieders tevredenheid op te lossen. Mochten wij meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Mocht je de geboden oplossing niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar iUsed.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om je geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Contact

Bel ons

Ma t/m vrij van 10:00 - 17:00
zat & zon gesloten

058-7855398

E-mail

Antwoord binnen 1 werkdag

E-mail ons

Social media

Volg ons op

Jouw StudieLaptop

François HaverSchmidtwei 2
8914 BC Leeuwarden
Nederland Bekijk op Google Maps

NL002290825B95
72933275

Vergelijk 0

Voeg nog een product toe (max. 5)

Start vergelijking

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »